Selasa, 24 Disember 2013

Selamat tinggal kepada sembelit!

Assalammualaikum..

Anda selalu mengalami sembelit yang teruk? Takkan nak tunggu buasir baru nak cari ubat?

Meh baca....

Satu hari tu saya g shopping complex. Ada sorang akak promoter tanya saya,

 'Adik nak cuba Boboiboy koko? Baik untuk usus taw!'
'Boleh hilang sembelit'
'Sedap!'
'Bukan takat buat air, anak-anak akak selalu buat ice blended koko guna ni..'
'Boleh turunkan berat badan, boleh jadi sarapan tiap pagi sebab bila buat air dengan satu sachet ni boleh alas perut sementara nak tunggu waktu lunch!'
'Buang air besar pun lancar!'

Sebab nak cepat, saya grap sebungkus., bayar..
Balik saya try sebungkus...

BETUL! Betul-betul berkesan!



INI PENYELESAIANNYA!

Boboiboy Koko kaya Hi-Fiber ni membantu sistem usus anda..

Dalam ni ada 10 pek dengan 30g dalam tiap sachet..

Cubalah... Heee~

# Saya dah cuba taw.. Memang sedap dan paling penting, TAK sembelit dah.. hehe...

Psssttt! Saya bukan agen BOBOIBOY KOKO ni.. Saya cuma nak share barang baeeekkk! ^peace^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan