Rabu, 7 Mei 2014

Ada apa dengan bulan Mei?

Assalammualaikum..

Bulan Mei adalah bulan kelima setiap tahun. Mempunyai 31 hari, 4 minggu.

Eh..tak payah nak skema sangat boleh tak? Hihi

Apa yang special sangat dengan bulan Mei ni?

Jawapannya, bukan birthday saya, tapi ada Hari Ibu & Hari Guru.

Sempena bulan Mei ni, saya nak buat hamper special khas untuk adik-adik, kakak-kakak, abang-abang yang nak bagi hadiah special kat ibu @ guru dengan budget rendah?

SERENDAH RM15/ set!

Ini bukan cobaan, ini betul-betul!

Semestinya Tupperware Brands!

Beritahu saya budget anda & saya adjustkan hamper khas untuk anda.

Juga terbuka untuk jumlah yang banyak!





# Sedang mencari buah tangan untuk Hari Raya nanti? Tempahan dibuka sekarang! Whatsapp saya kalau nak tengok gambar gift raya tahun ni. Kita-kita je taw! Eheee...

Whatsapp 017 7203130 Aziela

Tiada ulasan:

Catat Ulasan